sâmbătă, 1 martie 2014

Dar Tu, Om drag, ai Mărțișor???


Lăsați Soarele din Sufletul vostru să lumineze.
De ce...??? 
Fiindcă e Primăvară.
 E Primăvară în Calendar.
E Primăvară în Suflet.
 E Primăvară și în Gînd.
E Primăvară Oficial.
      Eu te așteptam Primăvară, să vii cu tot cu alaiul tău de flori, să vii cu tot ce ai tu mai bun de oferit.
     Să vii cu căldura ta, cu frumusețea ta incomparabilă, cu ghioceii ce vin de mînuță cu tine spre noi.
     Cu toate aspirațile noastre care sunt mult mai bine conturate o dată cu sosirea ta.
E timpul tău, acel timp special pentru tine, în care fiecare din noi s-a pregătit pentru întîmpinarea Ta,
și-au confecționat / procurat cîte un Mărțișor pe care și l-au atîrnat la piept.
Mamei i-am luat, Surorii i-am luat, Bunicii i-am luat, Prietenilor i-am luat, 
Și mie mi-au luat, Mărțișorul fericirii, al iubirii, prosperității și armoniei.
Căci e Primăvară, cum altfel ?
Dar Tu, Om drag, ai Mărțișor???
Azi, eu vreau să îți urez ție o Primăvară frumoasă,
O Primăvară a Ta.
A noastră.
A iubirii.
A împlinirii.
A tuturor realizărilor.
A fericirii sublime.
A omeniei fără de margini.
A bunătății necontenite.


TU, 
Primăvară
... ne inunzi sufletul cu lumină, cu bunătate, cu iubire, cu armonie, cu liniște sufletească, cu pace.
Primăvara mea, te-am așteptat, atît de mult te-am așteptat, atît de mult mi-era dor de tine.
Primăvară, ce bine că te-am regăsit și anul acesta. 
De data aceasta fiind mult mai frumoasă, mult mai bogată, mult mai mîndră, mult mai Crăiasă.
Mult mai specială....și mai aleasă.
Iubiți cu inima, 
cu sufletul,
cu toată făptura voastră,
IUBIȚI
PRIMĂVARA
ce a sosit pentru noi
AZI
să ne încînte 
ZI de ZI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu