miercuri, 5 martie 2014

Mama mea - Dumnezeul meu.

MAMA. 
Început și sfîrșit.
 Bine și frumos. 
Viață și ...Viață. 
Mama - calea spre o nouă Lume.
Calea spre adevăr, frumos, bunătate, seninătate.
Icoana cea protectoare de tot răul ce există în astă lume.
Îngerul pe al cărei brațe tinzi să revii ori de cîte ori simți nevoia 
și orice vîrstă nu ai avea.
Vrei la Ea, la Mama Ta.
Căci doar Ea îți va oferi necontenit - 
IUBIRE,
PROTECȚIE,
LINIȘTE,
doar
MAMA.
Sfînta MAMA.


Te iubesc pînă la infinit, pînă la ultima mea suflare....și pînă dincolo de ea.
Te iubesc pînă la cer și pînă dincolo de el.
Te iubesc cu acea iubire necondiționată,
cu acea iubire Dumnezeiască,
cu acea iubire Îngerească,
Divină.
Curată.
Pînă la lacrimi.
Mama mea sfîntă,
Mama mea bună,
Mama mea iubitoare,
Mama mea dragă,
Mama mea - lumea mea,
Mama mea - soarele meu,
Mama mea- viața mea,
Mama mea - Dumnezeul meu.
Chipul LUI, pe pămînt.
Mîinile tale - scutul meu protector,
Acele mîini care Doamne, ținele tot atît de gingașe, calde, născătoare de viață, de liniște, de iubire.
Acei ochi care - văd în ei o nouă lume, una bună, plină de bunătate, înțelepciune, gînduri mărețe și
 Iubire.
Acele lacrimi de durere pentru puiul ei și de fericire mare pentru ... puiul ei.
Acele buze - de unde curg șiroaie de miere, dulce și dorită.
Cuvintele ei, povețe înrămate pe peretele sufletului meu, inimii mele.
Picioarele tale care m-au urmat mereu, în orice clipă a vieții mele, în orice zi din viața mea.
Zîmbetul tău - care-mi înseninează viața, îmi face să îmi rîdă sufletul.
Inimioara ta - Comoara nestemată ce o porți cu Tine.
Sufletul tău - ce-i atît de imens și plin de copii tăi.
Sărutul tău - leacul meu de fiecare zi ....și contra oricărei dureri din această viață.
Maaaaaama.....!!!!
Mama mea, 
Buna mea,
Gingășia mea,
Dumnezeul meu.
TE IUBESC.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu