miercuri, 19 martie 2014

Sufletul nostru...oare cît de mult noi avem grijă de el?

   
Un video care l-am primi ca recomandare să îl privesc și pe care vi-l recomand și eu dragii mei prieteni.
Fără nici un pic de îndoială că merită a fi privit !!!


***
Sufletul nostru...oare cît de mult noi avem grijă de el?
Va-ți întrebat?
Eu vizionînd acest video, m-am pus pe gînduri...
Căci cît de mult noi agonisim "averi nemateriale" pentru a ne îmbogăți sufletul?
Și dacă agonisim, ce agonisim?
Bani?
Haine?
Alimente?
Nu, asta-i mai mult pentru trup, decît pentru suflet.
sau...
Fapte bune, 
Bunătatea cu care tratăm pe cei dragi,
Liniștea care o avem în gîndurile noastre,
Sfatul bun pe care i-l oferi unui prieten.
Rugăciunea pe care o rostim pentru a ne izbăvi sufletul de rele, de griji și de nevoi.
***
Ieri am fost la Biserică - locul unde te regăsești pe tine însuți, unde găsești răspuns la toate întrebările, unde te simți în armonie cu sufletul tău, cu faptele tale și gîndurile tale. Mă duc acolo de fiecare dată cînd simt asta, cînd sufletul mă îndeamnă să merg. Ca să mă rog de sănătate și de liniște sufletească pentru mama mea, tatăl meu, surioarele mele, pentru mine, și pentru toată lumea.
 Ca să ne de-a Bunul Dumnezeu înțelepciune, putere să facem față greutăților, curaj să trecem cu bine peste încercările vieții, să ne ferească de cel rău, să ne ajute să facem lucruri bune, mărețe, demne de a ne numi Oameni. 
Căci așa ne-a creat Dumnezeu....după chipul și asemănarea sa.
Ca să ne ierte pentru păcatele ce le săvîrșim vrînd/ nevrînd dar....greșim.
Merg acolo de fiecare dată cînd mă sufocă nedreptatea din jur, egoismul ce îl au oamenii unii față de alții, răul ce există printre noi și umbrește sufletul unora, necazul ce a pus stăpînire pe viața unora.....grijile ce nu-și mai au capăt.
Pun o lumînare și vorbesc cu mine, cu EL....cu Dumnezeu.
Mă așez pe scaun în incinta Bisericii și îl simt aproape, îl simt în inima mea.
Știu că este cu mine, eu știu că există, eu știu că mă aude, eu știu că are grijă de mine, de familia mea, de întreaga lume.
EU ȘTIU.
Mă rog pentru că nu-i nimic mai divin decît a spune o rugăciune, 
de a încerca să găsești o cale spre 
DUMNEZEU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu