marți, 18 februarie 2014

Despre TINE ...



Am ales... 
Azi TU ești Tema mea....
azi scriu despre tine, scriu ceea ce de fapt îți zic practic în fiecare zi.
Azi scriu despre tine Iubirea mea...
....despre Ochii albaștri imaculați care m-au cucerit.
....despre Buzele tale care îndulcesc zilnic ale mele, Buze.
....despre Părul tău, ce îl ating de fiecare dată cînd te văd.
....despre Chipul tău atîîîîît de Drag sufletului meu.
....despre Mîinile tale ce îmi ating cu atîta drag al meu Chip.
....despre Pieptul tău pe al căruia îmi pun capul de fiecare dată cînd suntem alături.
....despre TINE ca fiind o parte din....Mine.
....despre cît de Fericită sunt de fiecare dată cînd te văd.
....despre cît de Iubită sunt anume de Tine.
....despre cît de dulce și caldă este Îmbrățișarea ta.
....despre cît de sfinte îmi sunt Amintirile cu Tine.
...despre cît de dragi îmi sunt clipele în care Tu ești Motivul Zîmbetului meu.
....despre cît de dulci sunt....lacrimile, ce curg de....Fericire cu Tine.
....despre cît de frumoase sunt Zilele petrecute împreună chiar dacă afară-i trist și plouă.
....despre momentele în care îmi zici că mă IUBEȘTI, topindindu-mă de fiecare dată cînd aud.
....despre NOI și despre trecutul pe care chiar dacă nui atît de mare, dar....Doamne, atîîîît de Frumos îl avem al NOSTRU.
.....despre VIITORUL care sper din suflet să-l avem tot al NOSTRU.
....despre Prima zi în care ne-am cunoscut....hmmm, știu...eu știu că TU ții minte, la fel cum și eu.
....despre Primul Trandafir ce mi l-ai adus....m-i l-ai pus în căsuța poștală....
....despre Prima NOASTRĂ întîlnire și prima privire ochi în ochi a Noastră.
...despre Toamna ce mi-ai făcut-o frumoasă, căci atunci ne-am cunoscut.
....despre TOT ce tu faci pentru mine în fiecare zi, din simplul motiv că Mereu VREI să mă uimești plăcut.
....despre acea Armonie ce o am alături atunci cînd tu mă...cuprinzi.
....despre acel Echilibru ce mi-l oferi.
....despre Fericirea sublimă ce o avem a NOASTRĂ.
....despre Lumea ce tu mi-o colorezi în fiecare Zi.
....despre acea Rază de Soare ce o aduci pe timp de frig.
....despre plimbările frumoase ale NOASTRE pe timp de PRIMĂVARĂ (poate de asta și o iubesc).
....despre Speranța ce a încolțit și crește în sufletul meu în fiecare zi datorită ție.
...despre clipele cînd sunt tristă și tu faci TOT ce stă în puteri și ce nu, ca să mă Motivezi să cred în mine.
....despre Bunătatea din inimioara TA care e multă.
....despre Lecțiiile frumoase ce le învăț de la Tine.
....despre faptul că în viață trebuie să fim în primul rînd fericiți și împliniți sufletește, altele contează mai puțin.
...despre faptul ca EU să fiu fără inhibiții, să mă bucur ca un copil, să cînt, să stăm întinși pe iarbă în parc...și să nu ne pese de părerea altora, care de fapt nu contează...căci noi avem lumea noastră, iar alții doar sunt niște trecători, care-și au viața lor.
...despre curajul ce mi-l insufli de fiecare dată cînd îmi lipsește.
....despre modul în care ne bucurăm unul de altul ca și cum am fi copii, de parcă nu ne-am văzut de 100 de ani.
....despre Dorul ce îl simt atunci cînd Nu ești lîngă mine,
pe care îl simt chiar și atunci cînd ești.
...despre faptul că îmi cer scuze atunci cînd greșesc.
...despre faptul ca lîngă Tine sunt acasă.
....despre aceea că îmi tremură Mîinile și Inima ...acum cînd scriu toate acestea, cînd realizez că trăiesc asta în fiecare zi, că Te Am APROAPE și că 
...TE IUBESC...
....despre Tine, ca cel mai IUBIT din Lume.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu