vineri, 14 februarie 2014

"Cu tine" de Adrian Păunescu.

Versuri de excepție care îți inundă sufletul de lumină, pace, căldură și speranță că Dragostea nu moare niciodată, ea rămîne veșnic vie în sufletul tuturor, 
de la mic la mare, 
de la simplu la compus, 
de la Om simplu pînă la Geniu. 
Fiindcă Dragostea-i Una pe Pămînt 
Și e a Noastră 
!!!


***
Cu tine viața mea se luminează, 
Cu tine hotărăsc a obosi, 
Cu tine urc astenic spre amiază
Și mă sfîrșesc în fiecare zi.

Cu tine e-mpăcare și e luptă, 
Cu tine este tot și e nimic, 
Cu tine-mi înflorește lancea ruptă, 
Cu tine sunt și mare, sunt și mic.

Cu tine totu-i parcă unt pe paine,
Cu tine bradu-i brad, și nu sicriu,
Cu tine astăzi mi se face mîine.
Cu tine mor pentru a fi mai viu.

Cu tine poezia mea există,
Cu tine chem zăpezi ș-alung zăpezi,
Cu tine nici tristețea nu e tristă,
Cu tine eu te văd cînd nu mă vezi.

Cu tine sunt nedrept și sunt dreptate,
Cu tine sunt gelos și sunt ghețar,
Cu tine-ncep și se termină toate,
Cu tine într-un schit apar - dispar.

Cu tine e lumină și-ntuneric,
Cu tine zac să mă-nsănătoșesc,
Cu tine cubul redevine sferic,
Cu tine ce-i drăcesc e îngeresc.

Cu tine e mai rău și e mai bine,
Cu tine reîncepe viața mea,
Cu tine e mai greu ca fără tine,
Dar fără tine nu s-ar mai putea.

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu