luni, 3 februarie 2014

Sufletul mi se scaldă în Iubire.


  
Poate cineva din voi să îmi explice Dragostea printr-un cuvînt, un singur cuvînt care ar defini-o în modul cel mai perfect? Nu, nu este o întrebare direct către cineva, și nici nu aștept vri-un oarecare răspuns din partea cuiva...pentru că știu că și la acest capitol fiecare din noi este diferit și va numi dragostea, acea dragoste, acel sentiment care....hmmm, Doamne te ridică suuuuus și te face să planezi acolo sus printre Fericireeee....Da, vom fi diferiți, cineva ar zice că e și normal și eu nu aș nega aceasta...căci așa și suntem...DIFERIȚI... Diferiți??? dar totodată toți suntem Oameni, deci ceva totuși ne unește...Oameni- și eu, și tu, și el, și ea...noi, oameni.

Și dacă e să revin la Dragoste, aș începe cu asta că ea este: Totul, e absolut TOTUL... începînd cu fericire, euforie, zile pline cu Soare chiar și cînd de fapt afară-i frig și plouă, continuînd cu sărutări, îmbrățișări, țineri strînse de mîină de frică să nu se termine acest bine, niciodată...niciodată, și finisînd cu durere, dezamăgire, tristețe....daaaar, aș prefera să vorbesc despre partea muuuult prea frumoasă a ei, a Dragostei...așa că ...Iubesc, Iubesc  ținînd cont decît de fericirea, enorma fericire pe care o port în suflet...la mine-n suflet, în gînd, în fapte, în privire, atingeri și în cuvinte...chiar daca ele uneori, cuvintele...nu-și au rostul...fiindcă vine Dragostea și nu mai lasă loc pentru acele cuvinte lungi, poate deprisos dar atîîîît de dulci și plăcute...sincere.

Spun Te iubesc, dar de fiecare dată cînd spun, intensitatea cuvintelor e mai mare, mai profundă, mai imensă...mai plină de iubire... Și dacă e să vorbesc, să vorbesc din nou cred că nu mi-ar ajunge toată rezerva de cuvinte existente... în schimb în gînd am o avalanșă de sentimente pe care țin să le zic, în inimă am atîîîîtea emoții de fericire, iar sufletul mi se scaldă în Iubire  .
Căci Dragostea este sentimentul divin ce te face mai bun, mai frumos, mai curat la suflet, mai plin de lumină, mai ...iubit.
Iubește pe cel drag ție, iubește-ți părinții, prietenii, iubitul, sora, copii...iubește- l pe Dumnezeul nostru, iubește lumea.
Și binele, împlinirea, armonia nu va înceta să apară și să se sălășluiască în inimioara Ta. Ca să înflorească acolo, să de-a roade, să te facă fericit, mult prea fericit.
O mare de iubire să aveți fiecare, să plutiți în ea, să dăruiți fiecăruia din dragoastea voastră...căci în acest mod ea, va crește...iar noi vom fi într-un final FERICIȚI...
Nu încetați să iubiți....nu încetați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu